neděle 3. srpna 2014

02.08.2014 - Delfínci - Turtle island

Viděli jsme delfíny! A nebylo to v ocean worldu, bylo to v Pacifiku! Taková nádhera! Nejužasnější zážitek v mým životě. Dokonce lepší, než když jsme tenkrát potkali Pohlreicha!Je mi trochu líto, že jsme byli v tom Ocean worldu a celý nadšení tleskali dvoum vycvičeným delfínům. Je to smutný, jaký žijou život, když jsem teď viděla tu stovku nadšených zobáčků, skákajících a předvádějících se nám na celém širém oceánu.







Byla sobota a my vyrazili vláčkem z Zhongli až přímo do Touchengu. Měli jsme ale zpoždění, tak jsme se báli, že už nic nestihneme, protože jsme se na internetu dozvěděli, že plavby se konají v 8.00, 9.30, 12.00 a až 13.00, s tím, že plavba trvá 3 hodiny a blížil se déšť. Dorazili jsme na zastávku kolem půl jedný a nevěděli, kam dál. Když nás pan průvodčí chtěl místo k přístavu poslat zpátky na Shulin, tak jsme si vzali taxi a to nás hodilo přímo do Wushih harbour. Zde bylo krásný návštěvnický centrum, kde nám řekli, že další plavba se koná v jednu hodinu. Super! Zaplatili jsme 1000 twd za každého a už se těšili, jak nás hezky vyvezou.

První chvilky na moři byli plný nadšení a kochání. "Hele jedem, vidíš ty vlny?, koukni ostrov! a fakt vypadá jak želva!" Na Turtle island jsme se vyprdli, protože tam podle nás nic nebylo. Tom ale říkal, že mu jeden z posádky povídal, že tam Taiwan má vojenskou základnu. Byly vidět kulomety. Bohužel od onoho ostrova se mi začalo dělat dosti nevolno. Doplatila jsem na to, že jsem tomču upozorňovala, aby nezvracel do moře, až se mi bude dělat blbě. A sama jsem chytla mořskou nemoc. Takže jsem byla vevnitř a doufala, že se nestane žádná nehoda. Najednou mě probralo kolektivní veselí - Delfíni!

Byla to naprostá nádhera - stovka delfínů skákajících kolem 3 výletnících lodí. Delfínci byli strašně zvědaví, tak se vždycky přichomejtli a zkoumali loď. Někteří z nich se dokonce předváděli otočkama ve vzduchu a ostatní je napodobovali! Skákali a dováděli a dokonce tam bylo i malé delfíňátko! Vždycky kousek odplavali a lodě je následovali. Byl to fakt ohromnej zážitek.

Cestou zpátky na lodi jsem usnula, protože jsem chtěla zaspat mořskou nemoc. Tom si hrozně užíval jízdu lodí, že byl na přídi a kochal se. :)







plus bonus - videooooo  

Žádné komentáře: