pondělí 14. července 2014

13.07.2014 prvni session konci

Tak je to tu. Deti nam odjely..
Den byl hrozne chaotickej: baleni a uklizeni a jlavne louceni.
Bylo tezky se s nekteryma rozloucit. Napriklad Noris.. patrila do T1 a byla nejmilejsi holcickou, kterou jsem potakal:)) spolu s little bannana Jasmin ke me chdily kazdy vecer hrqt karty a pomahali mi s Vicky.  Jinak deti byly hrozne smutny, hlavne teenageri, kteri litali od jednoho k druhymu a fotili se s nama:) jedna ze stazistek se dokonce rozbrecela a neco vam reknu.. nebyla jeem to ja :D
Moje deti to zvladali celkem v klidu, jalo by nic:D
Asi dve hodiny pi tom co odjeli,  mi hned volala Jasmin, ze se jim styska.
A v prubehu dneska a vcerejaka mame spostu zadosti na fb:D

Zbytek dne jsme stravili v 7eleven, coz je supermatket a drbali jsme s ucitelama a tak. Musim priznat, ze se mi vecer postesklo:(..

Žádné komentáře: