neděle 6. července 2014

6.7.2014 - jsme na děti sam

Ahoj!

Chtěla jsem začít větou, dnešek byl docela náročný, ale pak jsem si uvědomila, že to používám snad každý den... Ale je to pravda, dneska to bylo opravdu náročný, protože druhá půlka stážistů měla day off a my měli děti na starosti na vlastní pěst. Ze začátku to bylo docela dobrý, teda pro mě. Já měla ráno s dětma školu - učili jsme se o Austrálii a druhá hodina byla o osobnostech - myslím tí, co kdo má rád, jakou má rodinu atd. Ale tomča to měl těžší, byl na aktivitě při plný funkci taiwanského sluníčka v době oběda... My to měli odpoledne a už to bylo lepší, protože venku byl stín. Děti se tam učili o rostlinách a pak hráli nějaký hry. Ale moje K1 byla fakt otravná. Furt šikanujou Vicky, hlavně Nathan a Ching (ten je teda z K2). Tom s nima bydlí, tak jsme je varovala, že dnes večer nebude žádná televize ani ipad, oni neposlechli, tak tom jim to zabavil. Pak taky bylo nějaký pošťuchování u T2 - Tomova skupina - holka (Jessica - bydlím s ní a s Vicky) praštila kluka a ten se jí chtěl pomstít a ona pak nadávala jedný stážistce nebo co.. no prostě drama.


Dneska jsme se ale docela nadlábli. K obědu přivezli mekáč (je to nezdraví jojo :( ), ale normální jídlo :D a k večeři byla pizza hut! Já jsem tak přecpaná, že jsem si už nedala snačinu - rejži s masem obalenou v řase. Zato Tom snědl tři :D

Ještě jsem si vzpomněla na trapas z Taipei. Když jsme vycházeli z restaurace, tak tam šla jedna asiatka a já jsem chtěla jakoby jim říct, že asiatky jsou hezký, protože o mě furt někdo říká, že jsem pěkná - ale je to jen proto, že jsme evropanka. Tak jsem řekla, že je moc hezká. Ale pak jsem si všimla, že vypadá trochu evropsky a v tu chvíli to bylo co v mysli to na jazyku. Takže jsem urazila holky, co tam byly s náma, ale naštěstí všichni chytli záchvat smíchu a od tý doby si ze mě dělají srandu a já nevim, jak to vyžehlit :D.

Tak ahoooooj, zítra zase napíšu

Žádné komentáře: