pátek 4. července 2014

4.7.2014 - kayaking, rock climbing, paintball a táborák

Ahoj,

dnešek začal hodně ospale. Vstávali jsme už v 6:45 - jo, je to "už", protože po tak náročným dnu si chce člověk odpočinout a tohle je fakt brzo na to, že pracujeme v jednom kuse. Po snídani jsme vyrazili autobusem na dvouhodinovou cestu. V autobuse si děti vzala na starost activity group, ale.. všichni jsou hrozně hluční. jak děti, tak oni. Zase jsme nebyli s Tomem spolu. Díky hluku jsem se nepomhla ani pořádně pokochat pohledem na Taipei 101 - konečně jsme ji viděli!

.....



Dorazili jsme na místo po cestě kolem Pacifiku. Nádhera! Ale když jsme vyšli z autobusu, okamžitě jsme se začli potit jako lilek. Šli jsme po cestě polité sluncem dolů k řece, která ústí do moře. Bylo tam kayaking centrum. Děti si pádlování hodně užili. Navzájem se cákali, jen to pro ně asi bylo náročný. Já dokonce odstala jakousi vyrážku z tý vody.. Dali jsme si tam oběd a vydali se na další cestu. 

Ocitli jsme se blízko Taipei. Teda takhle, mě řekli, že jsme v Taipei, ale podle mě mi jen nedokázali vysvětlit, že to byl jenom satelit TP. Hned co jsme dorazili jsme s Tomem upoutali strašně pozornosti. Najednou všechni zírali na nás. Po pár minutách dokonce za mnou přišlo pár lidí,aby se se mnou vyfotilo :D. Když přišel 4., tak mi to náš hlavní zakázal.  Je to docela otravný.. Ok, skupiny K začly lezením na stěně a T zase hráli paintball. Tom si to hrozně užil. Když za mnou přišel, tak nadšeně vyprávěl, kolik dětí strefil do hlavy - jo jinak, se to nepočítá jako bod. Já jsem nezkusila ani jedno, těšila jsem se na BBQ. Tom si dal páreček a byl natěšený na maso. Překvapení, byla tam rýže. Rýže je všude. Ke každýmu jídlu. Ale už jsme si asi zvykli. Dál tam bylo vepřový, tousťák, ryba na způsob placiček a nějaký ty jejich sépie atd, to my nejíme. Jo a taky jsme měli maršmelouny:) 

Nálepku tomu, kdo vymyslel, že bude táborák! (tentokrát ironicky) Večer bylo asi tak 30 stupňů a k tomu sedět u táboráku, který je velký jak průměrný číňan?? Good idea! Hráli jsme hry a tancovali, ale bylo to fakt blbý kvůli vedru.

A teď jsme všichni na pokoji a chystáme se jít spát. Když to shrnu, tk to byl celkem vydařenej den. MYslím, že se nám tak líbíl proto, že je to poprví, co jsme se dostali někam jinam než mimo areál university. 

Jo když jsem u toho! Zítra máme s Tomem day off! Jedeme do Taipei, konečně!:)) Jeden ze stážistů napsal zdejšímu aiesecu náš problém a oni to řeší s pentou. Dneska za náma přišel ten hlavní a řekl nám, že máme dva dny volna. Bohužel při druhým jsme byli s tomem rozdělený, tak jsem ho požádala, jestli nás může dát spolu a víte co? Poprvně nám vyhověli. Myslím, že je to ta situace, co jsme se učili o hodině business english - asiati jsou velmi chladní, ale nechtějí ztratit hlavu, ale zároveň se vyhýbají konfliktům. 

Další věc co jsme si všimli je ta, že oni nikdy neřeknou NE. Vždycky se tomu nějak vyhnout. Třeba odpoví so-so, nebo maybe, ale nikdy ne. Zeptáte se, jestli mají rádi písničku, kterou očividně nesnáší, tak řeknou so-so. :D

Ok, see you later, aligator
Takový ten normální taiwanský autobus.
člověk by si řekl, jak chutně to vypadá. a ono to přitom nebylo tak dobrý.
Taipei101!!!
joo, voda v kelímku.

Žádné komentáře: